charlottecronquist

Sexualitet: Inspiration till tantriska lekar



Varit hemma ett tag efter fem veckor i Indien.
En av de sista dagarna spelade jag in en massa klipp – för att inspirera dig! Här får du se första filmen.
Och redan nästa helg är det dags för årets första Lekfull tantra-kurs i Stockholm.
Du är varmt välkommen!


Tänk dig att spendera fem veckor i Indien, låta dagarna komma och gå ungefär som de vill. Följa lusten! Det blir allt viktigare för mig och det gör livet så härligt.

När jag tillåter mig att både vara – och ägna mycket tid åt beröring, kärlek och sexualitet – så blir både min sexuella energi hög OCH parat med det så sprudlar kreativiteten. För mig är sambandet helt naturligt.

Och nu är jag laddad för att bjuda in fler – till exempel dig – till att upptäcka tantra på ett lekfullt sätt.

Se filmen, känns inspirationen och boka din biljett. Det finns några platser kvar till helgkursen i Stockholm 21-22 april. Just nu är det något fler kvinnor än män som kommer... och om du är man kanske du vill utjämna det... och få en möjlighet att möta en värld av sensualitet och sinnesintryck där dina gränser respekteras

Det gör du enklast genom att swisha 2500:- (inkl moms) till 1234 76 22 09 och ange ”tantraapril” samt din e-postadress.

Här kan du läsa mer om kursen.

Hoppas vi ses där.


Charlotte Cronquist är kärlekskrigare

Love is the answer


Related

tantra 3128972891206295040

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Härligt med vistelse i Indien! :D Hur kändes det att komma tillbaka till ett - återigen, snöigt Sverige? :p

    SvaraRadera
  2. härligt att följa sina lustar! Lycka till med kursen

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item