charlottecronquist

Dags för turné med boken om Lekfull tantra. Hoppas vi ses!


Nu är det dags för turné med Lekfull tantra.
Jag vill ge dig några enkla grunder i tantra, berätta om boken "Lekfull tantra - din väg till att njuta av livet" och ge dig möjligheter att ställa frågor om tantra.

Just nu ingår Sundsvall, Umeå, Luleå, Stockholm, Malmö och Lund i turnéplanen. Men jag hoppas att kunna stanna till på fler ställen. Bjud gärna in mig till dig! 
Varför älskar jag tantra?
Jo, för att jag har fått ett fantastiskt sexliv, rikt på orgasmer, rikt på omtänksamhet, rikt på lekfullhet, samtidigt som det känns som att hela livet öppnar sig. Det är helt enkelt roligare att leva!
Länge var jag en huvudfoting. En person som levde mest i huvudet och hade ganska lite kontakt med kroppen. Genom tantra har jag lärt mig att verkligen vara med i ögonblicket. Att använda mina sinnen och njuta av dem. Min känslighet har ökat, jag har kommit i kontakt med ett andligt djup och jag har fått lättare att sätta sunda gränser. Dessutom är jag mer medveten om vad jag gör och varför.

Under tre timmar med Lekfull tantra, berättar jag om varför jag skrivit boken ”Lekfull tantra- din väg till att njuta av livet”, om vad tantra är för mig och varför det är så viktigt med en lekfull attityd. Det kommer också att bli plats för frågor och några enkla påklädda tantriska övningar, så att du ska gå en konkret upplevelse av vad tantra kan ge dig.

Du kan komma till eventet själv, eller ta med dig vänner eller en partner.



För 395 kr får du både workshoppen och en signerad bok.
För 250 kr får du workshoppen och kan köpa en signerad bok för 200 kr. 


Swisha till 1234 76 22 09, ange din e-postadress (så jag kan skicka ett välkomstbrev) "3 timmar" och vilken stad det gäller.
Kontakta mig om du vill betala på annat sätt. 

Du som kommer till Tre timmar med Lekfull tantra kommer också att få ett rabatterbjudande på kurser och coaching.

Lekfull tantra finns i dag som bok, helgkurs, parkurs och onlinekurs.

Om boken Lekfull tantra - din väg till att njuta av livet.

En bok för dig som är nyfiken på vad tantra är och som själv vill pröva olika tantriska tekniker, övningar och meditationer.
Tantra är en hel livsfilosofi och boken fokuserar de delar av tantra som kan bidra till att du får ett roligare, mer inspirerande och mer njutningsrikt sexliv.
Hemligheten med tantra är att den bygger på medvetenhet och närvaro och att du möter din egen och andras kroppar med alla dina sinnen. Tantrans tre grundpelare är andning, ljud och rörelse.
Så småningom kan du upptäcka att tantriskt sex också kan bli en andlig väg, där du dels lär dig känna av din egen och andras sexuella energi och dels kan få upplevelser av att ha sex med det gudomliga.
Boken består av tre delar, där de två första berättar om vad tantra är och den tredje handlar om hur du kan praktisera Lekfull tantra.

Sagt om boken Lekfull tantra:



Boken är suverän. I en frisk värld skulle den bli en bästsäljare likt Harry Potter.
— Tacksam man

Boken är så fin. Den är lättsam, lättillgänglig och konkret. Viktigt, då jag upplever att det finns en del komplexitet och beslöjat lull-lull kring ämnet. Så, tack för ditt bidrag för allas tantriska upplevelser. 🙌
Jag ska rekommendera din bok i våra relationskurser för par.❤️❤️❤️



— Charlotte Fogel


Om Charlotte Cronquist 

Charlotte Cronquist är kärlekskrigare, författare, relationscoach och skapare av Lekfull tantra. Hon har bland annat skrivit böckerna ”Ingen skam i kroppen – frigör din sexuella kraft” och ”100% Charlotte – ta ditt inre ledarskap”. Hon driver podcasten charlottepodden och har en välbesökt blogg.


Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

livet 7395781142666134094

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Jag läser just nu boken och jag håller med Charlotte Fogel, den är verkligen lättsam, lättillgänglig och konkret. Och bjuder upp till dans med hela våra jag, på ett sätt som känns så fint. Och välbehövligt. Säger jag, som också är en recovering huvudfoting. :-)

    När du kommer till mina trakter så kommer jag, var så säker (och det gör du, så vi ses i juni!)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och nu har jag fixat lokal i Malmö också!

      Radera
  2. Jag har också varit för mycket i huvudet. Påminner mig varje dag att vara och känna i min kropp. Kommer du till Helsingborg nåt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helsingborg vet jag inte... men du kanske kan spendera tre timmar i Lund?

      Radera
  3. Whoop whoop whoop – Lovar att jag ska bjuda in alla och envar till Malmöeventet (också)!! Och så säger jag igen: länka till fb-eventen från min live (och blogg) om boken, det kanske gör att fler hittar dit! <3

    SvaraRadera
  4. Wow! Heja dig!
    Så himla spännande - jag blir jättenyfiken på tantra. Har tänkt att det är något väldigt "alternativt" tidigare, men ... blir som sagt nyfiken. Kanske vågar komma när (om) du kommer till Göteborg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tipsa gärna om ett ställe vi kan vara på. Kanske det till och med är så att du bor så att du kan ta emot några personer som är nyfikna på tantra? I Malmö kör vi en "hemma-hos". Eller du kanske har tips om lämplig lokal i Gbg? Kram Charlotte

      Radera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item