charlottecronquist

8. TED TALK med en kärlekskrigare. Snart händer det. #charlottepodden






Ibland känns tillvaron extra magisk. Som när jag blev en av deltagarna på WE-Healths tredagars workshop “Unlocking your Innovative Potential”. Tillsammans med kvinnor från många länder och där många hade doktorshattar fick jag med en hjälp lekfulla och kreativa verktyg fatt i nästa steg på min resa. Jag ska göra ett TED Talk som kärlekskrigare.

Tänk att få tala om vad tantra kan bidra med till livet - och hur tantra ger mig ett liv där drömmar förverkligas, där jag är lekfull och njuter och där jag är mindre stressad än tidigare.

Vilka drömmar är viktiga för dig att förverkliga? Vilket blir ditt första steg? Jag har - bland annat genom den här podden - börjat resan mot ett TED Talk. Snart väntar möten med människor som kan mer än jag. Och i min hjärna samlas idéer om vad som kan vara riktigt viktigt att säga när jag har 15 minuter på mig. <3

Låt mig bli en inspiratör… till att vara en kärlekskrigare, leva ditt drömliv, lyssna på din inre röst, njuta mer av livet i allmänhet och ditt sexliv i synnerhet. Ta gärna kontakt med mig när du behöver hjälp eller vill sträcka ut en hand till mig. Tillsammans kan vi göra storverk!


Download


Charlottepodden, en podcast för dig som vill ha en värld som är mer kärleksfull. Välkommen in i Charlotte Cronquists värld, där hon ofta samtalar med någon annan och vid andra tillfällen delar sina egna tankar.

Här hittar du fler avsnitt av #charlottepodden.
Här hittar du massor av avsnitt av #100procentpodden.
Här hittar du inspirerande klipp med Charlotte på #Youtube

Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

charlottepodden 2009558719109203800

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item