charlottecronquist

Mitt mest sedda Youtubeklipp - om sårbarhet och sex




När jag tittar på min Youtubekanal är det ett inslag som sticker ut.
Nämligen detta.
När jag på ett enkelt sätt talar om vad sårbarhet kan öppna för i intima möten.

Vad är sårbarhet för dig?
När tillåter du dig att vara sårbar?
Hur brukar det känns i mötet med någon efter att du visat sårbarhet?

Så här såg det ut i början - och har gett mer än 20.000 klick!


På den tiden hade jag ett annat efternamn, så i dag kändes det viktigt att göra lite småjusteringar i klippet... som nu kommer från mig i denna identitet!







Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

sexualitet 5265807868535507302

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item