charlottecronquist

Veckans tantratips 4: Rör på höfterna


Din kropp behöver rörelse.
Satsa gärna på att röra den på ett njutbart sätt.
Och vill du få lättare att komma i kontakt med den tantriska energin - så är det bra med mjuka höfter.

Veckans tantratips är den här filmen som jag gjorde till min adventskalender från 2012, som jag kallade för "Sex med universum". Som en parentes är det intressant att se mig själv i denna gestalt och inse att mycket har hänt sedan dess och samtidigt är kärnan densamma.

Och jag vill verkligen, verkligen, uppmuntra dig till att dansa loss och mjuka upp höfterna!

Tips:




Charlotte Cronquist är kärlekskrigare 
Love is the answer

Charlotte Cronquist skapar Lekfull tantra som finns som kurser och bok. Läs mer om det här. 

Related

tantratips 7151476408114093322

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item