charlottecronquist

Mörkermän: Sexbunkern som var en kvinnas kärleksnäste

Två kissnödiga män finner en bunker i skogen. I den finner de en säng, lila lakan, stearinljus och i en kasse några rep, ett handfängsel o...



Två kissnödiga män finner en bunker i skogen.
I den finner de en säng, lila lakan, stearinljus och i en kasse några rep, ett handfängsel och några dildosar.
Deras slutsats:
– Det såg för hemskt ut där inne och det känns fruktansvärt att någon kan ha varit fastbunden mot sin vilja, säger Niklas till Aftonbladet.

Hallå, liksom.
Om du finner de här sakerna i skogen tänker du genast: Tortyr? Att någon blir utsatt för våld eller kränkningar mot sin vilja?
I så fall kanske det är dags att bredda din inställning något.
Jag såg bilderna på bunkern. Det såg inte så farligt ut. Och jag vet att det finns många människor som bokstavligen älskar kinky sex. Jag har mött människor som med lidelse talar om BDSM och om möjligheten att använda till exempel en piska, på ett sätt som skapar både smärta och njutning. Det är helt enkelt ett relativt vanligt sexuellt nöje. (Och kanske är det så att fler egentligen skulle vilja leka sexuella lekar med dominans och underkastelse, men låter det stanna vid interna fantasier? Vad vet jag?)

Men om man på förhand dömer ut andra former av sexualitet än de allra vanligaste, så kanske det är lätt att tänka som de kissnödiga männen. Att detta bara måste vara ett tecken på något hemskt. Männen gick faktiskt så långt som till att polisanmäla händelsen.

Det roliga var att deras fantasi verkligen skenade i väg med dem. Ett par dagar senare framträdde kvinnan som inrett sitt lilla sexnäste i skogen. (Visserligen anonymt och det kanske är rätt, med tanke på att många har synpunkter på andras sexualitet, det vet ju jag efter att ha talat om Passion i radio häromdagen).
För Aftonbladet berättar kvinnan att bunkern är en av hennes heliga platser ocg att hon gillar att testa sina sexuella gränser.
– Att folk har reagerat med bestörtning tror jag beror på att många är rädda. Sverige är inte ett så fritt land när det gäller sexualitet, säger hon.

Och det där sista tror jag hon har alldeles rätt i. Det är lätt att döma sexualitet och uttryck för sexualitet. I går fick jag flera kommentarer om att kvinnor i min ålder inte bör hålla på med sex överhuvud taget - och då kan man ju undra... alltså... är inte sex och närhet en del av våra mänskliga behov. Och varför skulle vi sluta ha dem vid en viss ålder?

Jag tycker att det vore roligt om fler vågar testa sina sexuella gränser, känna efter: Vad är njutning för mig. Och så länge alla som ger sig in i leken är med på det, ser jag ingen anledning att ha några synpunkter på det.


Lite kul är det att polisen säger detta till Aftonbladet:

– Vi kommer att åka ut och titta på det. 
Men det är inte säkert att det handlar
 om något brott. 
Det kanske bara är någon som ägnar sig åt kinky sex på konstiga ställen 
och det är hitintills inte straffbart, 
säger Dan Andersson, vakthavande polisbefäl.

Related

världen 6228156916062795117

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item