charlottecronquist

Lunas mod.

Ibland när jag är rädd slår mitt hjärta väldigt hårt. Då glömmer jag att den stora blåa mannen alltid står bakom mig. Jag glömmer att han ...

Ibland när jag är rädd slår mitt hjärta väldigt hårt.
Då glömmer jag att den stora blåa mannen alltid står bakom mig.
Jag glömmer att han finns där för att skydda mig.
Då är det som att rädslan kan spränga mitt hjärta.
Det är som att hjärtat samtidigt slår väldigt hårt och jag samtidigt inte kan röra mig.
Så andas han lite på mig och jag vaknar ur min förstelnade rädsla.
Då känns hjärtslagen varma och vänliga igen.
Det är då jag känner mod och vågar mer än jag brukar.

Related

teckning 1081607210399320515

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Hon är nog en spegel av mig... jag brukar använda det namnet ibland när jag skriver... och hon kanske kommer igen om jag gör fler teckningar...
     

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item