charlottecronquist

Lördagsövning: Ta semester!

Jag tar inte alltid hand om mig, lyssnar inte alltid inåt tillräckligt mycket. Det kanske är samma sak med dig. Så min lördagsövning ...

Jag tar inte alltid hand om mig, lyssnar inte alltid inåt tillräckligt mycket.
Det kanske är samma sak med dig.
Så min lördagsövning till dig och till mig själv är: Ta lite ledigt!

I morse vaknade jag tidigt och jag tog fram en bok som är ren förströelse. I den har jag läst flera timmar i dag. Av ren och pur lust. Jag har inte gjort ett nyttigt handtag under dagen (förutom att fixa lite lunch) och det känns faktiskt riktigt bra!
Så jag uppmuntrar dig att göra detsamma. Gör något riktigt roligt och njut av det. Välj något som inte är särskilt ansträngande och gör det enbart för att du vill göra det.
Lycka till!



Related

lördagsövning 9060534731646518890

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item