charlottecronquist

Släpper kontrollen och kastar mig ut.

Jag har aldrig vågat hoppa fallskärm.  Fast jag tycker att jag slänger mig ut för stup hela tiden.  Och hittills har jag landat utan ...

Jag har aldrig vågat hoppa fallskärm. 
Fast jag tycker att jag slänger mig ut för stup hela tiden. 
Och hittills har jag landat utan allt för många skador. 
Hoppas det går lika bra den här gången. 

I mitten av augusti var vi en attraktion på Stora Noliamässan i Umeå. 
Vi skyltade på hemsidan på bästa plats. 
Vi fanns med i programmet tydligt och klart. 

Men sedan var det inte så där jättemånga som kom på våra föreläsningar. Och när vi efteråt berättar att det var så där 10-15 personer på föreläsningarna (sammanlagt så där 80) var det någon som tyckte: Å så bra! Våra förväntningar var lite andra. 
Vi hade tryckt upp 2000 flyers, med reklam för föreläsningarna och kommande workshoppar i Umeå och Sundsvall. 
Vi vill verkligen bidra till att människor känner mindre skam i sina liv. Därför åker vi land och rike runt med workshoppen Ingen skam i kroppen

Och vi bokade flyg och tåg och buss och lokaler i båda städerna. 
Tja och nu hoppar vi alltså. 
När jag skriver detta… så kan jag säga att det hittills varit svårt att locka de kära medborgarna i dessa städer. 
Och vi har fått viss hjälp av media. 
En artikel i Dagbladet Sundsvall (dock inte i nätupplagan) och en blänkare i Västerbottens-Kuriren. 

Hur som helst. Vi tillbringar 1,5 dygn i Umeå och knappt ett i Sundsvall. 
Och min förhoppning är att folk vaknar till i sista minuten… 
Jag vill landa mjukt i Norrland. 
Hoppas, hoppas, hoppas! 
Och är du en av dem som tvekar... kom vetja. 
Ring Alexander 070 616 72 42 eller sms:a honom. 
Här finns mer info
Puss på dig!

Related

workshop 6430537719376065525

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item