charlottecronquist

Förnyad hemsida - inspiratören i mig kliver fram

Det fina fotot på mig har Joi Grinde tagit. För ett år sedan lanserade jag min nya hemsida charlotterudenstam.se Det kändes så r...

Det fina fotot på mig har Joi Grinde tagit.



För ett år sedan lanserade jag min nya hemsida charlotterudenstam.se
Det kändes så roligt att ha en hemsida i eget namn.
För mig var det ett steg till att bli 100% Charlotte.
Och nu har jag gjort en rejäl remake. För att göra mig själv ännu tydligare.


Häromdagen var det någon som sa till mig: 
“Det kan vara en stor utmaning att vara jätteduktig på flera saker, 
eftersom det blir svårare att välja var man ska lägga sitt fokus.”

Det har jag känt många gånger. 
Alltså att jag kan en väldig massa. 
Att jag samlat på mig mycket kompetens. 
Att jag gör bra jobb. 
Att jag är lojal och går att lita på.

Personen fortsatte: 
“Då är det bra att lyssna på hjärtat - och låta hjärtat bestämma fokus.”

Så det är vad jag vill göra med min hemsida nu.

Jag har rensat bort väldigt mycket (och vill du ha hjälp med sådana tjänster... så finns kompetensen fortfarande här...) och valt att fokusera på det jag verkligen vill bidra med till världen.

Det handlar om dig. 
Att jag vill bidra till att du lever 100% - inifrån och ut. 
Att du tar ditt inre ledarskap.
Och att du tar med dig kroppen och sexualiteten på den resan.

Jag vill föreläsa mycket. 
Jag vill inspirera. 
Jag vill fortsätta blogga, göra Youtubeklipp, leda kurser.

En av mina styrkor är att jag gjort hemläxan. 
Jag är trygg i mig själv nu. 
Jag vågar vara 100% jag (och i det ingår ibland att vara 100% osäker eller rädd). 
Därför kan jag tipsa om vad du kan göra för att nå dit. 

Alldeles särskilt kan jag fokusera sexualiteten, 
detta ämne som av något märkligt skäl tabubeläggs av många.

Så sprid gärna min nya hemsida. 
Berätta att jag gärna kommer ut och föreläser. 
Tillåt mig att bli en ambassadör för alla dem som vill finna lyckan 
(och jag vet var den finns... intuti dig... )

Yes! Så känns det just nu.
Jag deltar i bloggutmaningen #blogg100. Detta är dag 61.

Här får du en liten film, som är riktad till dig:

Related

remake 7174896930246904556

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item