charlottecronquist

Sex är så himla mycket.

Jag strax efter föreläsningen i Kalmar Jag inser att sex blir ett allt vidare begrepp för mig. Om jag dessutom tar in njutning som...



Jag strax efter föreläsningen i Kalmar


Jag inser att sex blir ett allt vidare begrepp för mig.
Om jag dessutom tar in njutning som en del i det - tja då kan det ju bli hur stort som helst.
Sex för mig handlar om sexuell energi, när något vibrerar i mig... och det är allt fler saker som kan få det att ske.
Här kommer första klippet från min föreläsning i Kalmar för en vecka sedan.
I det här klippet talar jag lite mer kring frågan: Vad är sex?



 Jag deltar i bloggutmaningen #blogg100. Detta är dag 58.

Related

YouTube 7842564696672403628

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item