charlottecronquist

Giltigt förfall.

– Jag kommer inte nästa gång. – Varför inte det? – Jag ska på sexkurs i Guatemala. – Det är det bästa skälet till att inte komma som ...



– Jag kommer inte nästa gång.
– Varför inte det?
– Jag ska på sexkurs i Guatemala.
– Det är det bästa skälet till att inte komma som jag hört på länge. Ha det så kul i Guatemala.

En ögonblicksbild ur mitt liv.

Related

sexkurs 4920192796554892640

Skicka en kommentar Default Comments

  1. det vore jobbigt att ha orgasm hela tiden. Såg en dokumentär om en kvinna som hade det så och hon var inte glad i alla fall!

    SvaraRadera
  2. charlotterudenstam5 november 2013 kl. 09:01

    Du råkade svara på fel inlägg - och jag menar inte att ha orgasm hela tiden - se den roliga Youtubefilmen under det andra inlägget. Jag menar mer filosofiskt - att se livet som en orgasm.

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item