charlottecronquist

Jag går genom elden ... och är mindre blyg idag.

Senaste numret av ICA-kuriren. Det är roligt att få dela med mig av mina erfarenheter  - om allt från mobbning , blyghet till att känna...



Senaste numret av ICA-kuriren.
Det är roligt att få dela med mig av mina erfarenheter - om allt från mobbning, blyghet till att känna mig som 100% Charlotte.
Intressant också att erinra mig att jag varit blyg - och tro det eller ej, jag kan fortfarande bli oerhört generad - och det händer att jag känner mig pryd, men på en högre nivå än tidigare.

Den senaste tiden har det blivit så uppenbart för mig hur viktigt det är för mig att våga visa sidor hos mig själv som jag tidigare skämts för - och som i dag är oladdade.
Jag inser att jag på många plan redan är bekväm med att känna mig obekväm. Jag går då och då genom elden - vågar känna det obehagliga - och kommer ut på andra sidan som en helare människa.

Det är dessutom roligt att få feedback från människor som ser mig som en förebild... som en person att spegla sig i ... när de själva reser inåt.

Related

världen 8570731922582639668

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item