charlottecronquist

Charlottes frågelåda: När är jag otrogen?

Det är söndag och jag öppnar frågelådan igen. Många frågor om relationer blir det. Frågan om trohet och otrohet är intressant? För hur...



Det är söndag och jag öppnar frågelådan igen. Många frågor om relationer blir det.

Frågan om trohet och otrohet är intressant?
För hur ser du på trohet i en relation - och i förhållande till dig själv?
Vet du vad som gäller?
Och om inte, så kanske det är bra att börja tala om det.

Annars kanske det är dags att söka upp en relationscoach?




Jag är en del av #blogg100. Detta är dag 51.

Related

sex 9220240505185330464

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Detta är dag 51, inte 52…

    SvaraRadera
  2. charlotterudenstam20 april 2014 kl. 13:06

    Undrar vilken dag jag har tappat bort <3

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item