charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Hur ska jag börja gilla min kropp?

Det är söndag och dags för Charlottes frågelåda.  I dag tar jag upp en fråga som många funderar kring.  Nämligen kroppen.  Det finn...




Det är söndag och dags för Charlottes frågelåda. 
I dag tar jag upp en fråga som många funderar kring. 
Nämligen kroppen. 
Det finns så många tankar om hur kroppen ska vara för att duga? 
Vi får så många bilder, till exempel i reklam, som visar "perfekta" kroppar som vi vill efterlikna. 
Allt detta gör att många har en dålig relation till sin egen kropp... och frågan är vad som skulle hända om du accepterar din kropp precis som den är. 
Jag är en del av #blogg100. Detta är dag 72. 

Behöver du coaching kring livet, lusten och sexualiteten? Jag kan möta dig.

Related

frågelåda 6335245638425499156

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item