charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Hur ska jag våga släppa kontrollen? (#blogg100 inlägg 100! Wohoooo!)

Det är söndag och dags för min frågelåda. En fråga många av mina klienter ställer - och ofta återkommande - är hur de ska släppa kontro...


Det är söndag och dags för min frågelåda.
En fråga många av mina klienter ställer - och ofta återkommande - är hur de ska släppa kontrollen. 
Känslan av att försöka kontrollera tillvaron verkar vara något som både bekymrar och utmanar många.
Men är inte själva känslan av att ha kontroll egentligen ... fel ... För är det verkligen möjligt.

Behöver du en stunds coaching?
Eller läsa något som befriar?



Jag är en del av #blogg100. Detta är dag 100. Wohoooooo! Jag gjorde det <3

Related

frågelåda 5924892285452077072

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item