charlottecronquist

Läsarbrev: ”Äntligen känner jag mig sexig”

Jag bara älskar att inspirera människor. Och vad kan kännas bättre än att få vittnesmål om att jag varit med och bidragit till mer...



Jag bara älskar att inspirera människor.
Och vad kan kännas bättre än att få vittnesmål om att jag varit med och bidragit till mer lust, mer livsglädje och en känsla av att vara en 100%-are?
Inte mycket som slår det faktiskt.
Jag fick ett brev från en av mina kursdeltagare, hon ville verkligen dela med sig av sitt nya lustfyllda liv.

”Sedan ett par år tillbaka har livet ändrats drastiskt. Från att tidigare ha varit en liten lustlös tjej till att idag riktigt njuta av lusten i kvinnokroppen som är min, glädjen i att känna sexualiteten och skönheten i att ha sex. Solo eller duo.

Häromkvällen kom ett nytt genombrott, det var liksom magiskt på något vis. Jag nästan såg mig själv utifrån i den sexakt som pågick. Tänkte "lyllos den här mannen som får njuta av den här fantastiska kvinnan och underbara kroppen". Det har aldrig tidigare hänt.

Historien är snarare så att jag för jämnan känt mig osmidig, för tjock om magen, för "okvinnlig" och helt enkelt osexig. Men nu var det något helt nytt. Såg mig själv som värsta gudinnan, snygg och sexig, lustfylld och njutbar på ett sätt som verkligen var outstanding. Wow.

Om den här nya attityden gjorde skillnad i känslan? Jodå, helt klart. För första gången var varenda rörelse i akten skön till gränsen på för mycket, för första gången förstod jag varifrån filmernas sexscener hämtat sina oändliga stönande från första sekunden i ett ligg, för första gången var jag den där kvinnan som åh-ade och njöt stund på stund, gång på gång.

Tacksam, njutbar, nöjd och nyfiken. Ser fram emot sommarens spännande stunder och ångrar aldrig att jag en gång för ett par år sedan tog modet att ta tag i sexlusten och se om den överhuvudtaget fanns. Livet har lärt mig att den gör det. Med råge.”

Kvinnan, som vill kalla sig Katinka, vill gärna att jag publicerar detta på bloggen, så jag gör det. Hennes resa värmer mitt hjärta.
Det är så skönt att se att våra kurser, kvällar, festivaler och böcker bidrar till mer kärlek.

Nästa gång du kan vara med är på The JoyRide Experience, fem kärleksfyllda dagar i Hästveda. Jag känner hur det spritter av glädje i kroppen av att tänka på det. Och jag kan tänka mig att Katinka blir en av dem som hänger med.


Jag gör små youtubeklipp emellanåt. Detta kom jag just att tänka på:

Related

sexualitet 6041597874476804019

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item