charlottecronquist

Förhandsbeställ boken Lekfull tantra






Preliminärt omslag till Lekfull tantra.


Äntligen är min bok "Lekfull tantra" klar. Processen att skriva boken har pågått i ungefär 18 månader och nu är den långa graviditeten nästan över. Och du kan bli en av många barnmorskor!

Jag är glad och tacksam om du vill vara en av bokens barnmorskor. Det kan du bli genom att bidra till startkapital för att trycka boken. "Lekfull tantra" ska jag ge ut på eget förlag och mitt förlag bekostar alla delar av processen. Därför vore det toppen om du vill förhandsbeställa ett eller flera exemplar av boken. Ju fler förhandsbeställningar, desto större upplaga trycker jag i första upplagan. Min idé är att börja med en upplaga på 1000 ex och din insats kan göra att det blir fler från början.

Lekfull tantra är en bok för dig som vill njuta av livet och närma dig tantra och tantriskt sex på ett lekfullt sätt. I den samlar jag mina kunskaper och erfarenheter av tantra. Boken är indelad i tre delar. Den första är en allmän orientering om tantra, den andra ger grundläggande kunskaper om tantrasex och i den tredje delen får du praktisera lekfull tantra. Boken är fylld av fakta, övningar, meditationer och ger många tillfällen till egen reflektion. Dessutom bjuder jag på en del egna erfarenheter av att njuta av tantrasex.

Här är ett par exempel på vad jag skriver om i boken:




Boken är nu färdigskriven. Under augusti månad kommer en vän att formge boken och efter det kan den gå till tryck. Den kommer att finnas i tryckt form under hösten 2018.

När du förhandsbeställer får du boken för 200 kr inkl porto. Senare kommer den förmodligen att kosta 250 kr inkl porto. Vill du betala mer, är du naturligtvis välkommen att göra det - alla pengar går oavkortat till tryckningen av boken.

Swisha till företagsswish 1234 76 22 09, ange LT-bok, vart boken ska skickas och din e-postadress. Vill du betala på annat sätt, eller förhandsbeställa flera exemplar, ta direktkontakt med mig. E-postadressen är viktig, eftersom jag i mejl kommer att berätta när boken kommer.

OBS! Det är få tecken du kan använda i ett swishmeddelande. Det går naturligtvis utmärkt att skicka ett mejl till mig med din postadress. Skicka det till cronquist.charlotte (a) gmail.com. Skriv gärna LT-bok eller liknande i ämnesraden.


PS: Naturligtvis kan du också välja att få boken som e-bok. Då skriver du istället LTe i beställningen.





Boken är ju inte tryckt än, men här är introt!



Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

sexualitet 631129348328948216

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Ohhhh - så härligt att det närmar sig! Som en av de tidigt invigda kan jag med stolthet och värme gå i god för att detta är en bok väl värd att bidra till att "morska fram"!
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad härligt att du säger det... och ja, jag tror att du läste version 6.... nu är det version 10 som jag ser som slutprodukten. Men troligen kommer det att ske lite förändringar i korret också. Jag fick just en idé om en extra övning...

      Radera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item