charlottecronquist

Lekfull tantra: Här får du en övning för att komma mer i kontakt med din kropp





Detta är en enkel övning ur min bok "Lekfull tantra - din väg till att njuta av livet". 
I boken finns drygt femtio övningar och meditationer som kan bidra till att du får bättre kontakt med din kropp, blir mer närvarande och ökar din förmåga att njuta. 
Du kan köpa ditt exemplar genom att swisha 270:- till 1234 76 22 09 och ange din postadress. 
Varför vänta med att få ett härligare liv med mer njutning?

Och för dig som redan är nyfiken på tantra och vill träna på lekfull tantra, så är nästa möjlighet 28-29 september i Stockholm. Platserna går åt rätt så snabbt, men än finns det några kvar. Välkommen om det känns rätt för dig! Här kan du läsa det mesta om kursen.


Så här skrev en nöjd man om kursen:
Sällan man får så mycket för pengarna på en kurs. Har total förändrat min syn på sex, relationer, intimitet och magi i vardagen. Trygg, opretentiös, både lättsam och allvarlig. Mycket fniss och kärlek.
Och så här skrev en nöjd kvinna:
Jag är helt mindblown. Var supernervös när jag kom hit. Och det med rätta. Det var otroligt jobbigt - och helt fantastiskt! Tänk att man kan känna så mycket! Det är magi.Kursen har helt magnifik och kommer att förändra mitt liv. Min tantraresa har just börjat. Stort tack Charlotte för den här upplevelsen.



Här kan du läsa massor med vittnesmål om kursen. Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

sexualitet 1217900096163978767

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item