charlottecronquist

Veckans tantratips 25: Visa sårbarhet

Sårbarhet är något av det sexigaste jag vet. För jag tycker det är så fantastiskt att kunna visa mig som jag är, och att få se någon annan s...


Sårbarhet är något av det sexigaste jag vet. För jag tycker det är så fantastiskt att kunna visa mig som jag är, och att få se någon annan som också är sig själv.
För mig handlar sårbarhet om just det. Att säga som det är, att visa kärlek, att ta risker, att släppa maskerna. Jag tror det är ganska vanligt, även i intima relationer, att parterna i relationen egentligen inte känner varandra, för att man helt enkelt - ofta av rädsla - väjer för att visa delar av sig själv.
Så träna på att vara i sårbarhet och prata om det. Titta på klippet och låt dig inspireras.




Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Du kan träna på att vara i en sårbar space, genom att låta dig coachas av mig. <3 Allt om coaching hittar du här: http://www.charlottecronquist.org/coaching

Related

tantratips 7919635016108304963

Skicka en kommentar Default Comments

  1. "Sårbarhet är något av det sexigaste jag vet."
    Det där är spännande!
    Jag påminns om Brené Brown som säger att många män, som visar sig sårbara, snarast dissas av kvinnor, som möjligen påstår sig vilja ta del av deras sårbarhet, men när den väl dyker upp, inte kan ta det.

    Men jo. Visst fasiken är det sexigt!

    SvaraRadera
  2. Åh din kommentar skulle jag kunna skriva ett helt blogginlägg om. För jag kommer i kontakt med massor av minnen...

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item