charlottecronquist

Tantratips 29: Bli ett med naturen



Hur cool är det inte att blir ett med naturen? 
För mig tillhör de upplevelserna det magiska i tillvaron.
Jag är i naturen och den för mig till vibration.
När jag började utforska mig själv på djupet, stötte jag tidigt på tantra. Jag fick upplevelser som jag beskriver som att ha sex med det gudomliga eller med gud. Jag kunde få upplevelserna under frigörande andning och i sexuella möten.
Redan då hade jag vänner som sa att de kunde känna lust genom att vara i naturen. De var de som vibrerade av att krama träd eller att ligga i solen. Och jag har redan tidigare vara med om att solen smekt mig till vibration.
Men känslan av att bli ett med naturen var både ny och oväntad när den började hända sommaren 2019. Det var stekhett ute och vi längtade efter vatten och svalka. Vi hittade en flod och började vandra genom vattnet till trakter där vi var ensamma. Så nakenbadade vi i floden och så fick Staffan idén att filma mig. Han ville att jag skulle ha huvudet vid ett vattenfall. Och då händer det magiska, naturen tar mig! Jag gör absolut ingenting, förutom att vara i vattnet, vara där hela jag och ta emot naturens omfamning. Det var så fantastiskt! Och sedan dess har jag haft flera orgasmiska möten med naturen. 
För mig tog det lång tid innan detta hände och det var inget jag förväntade mig, och förmodligen kan det hända dig också - när du är öppen för naturen. Se filmen och bli inspirerad! 




Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

tantratips 3259471943999374258

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Ja jäklar vad mycket magi det finns i naturen. Om vi bara vågar släppa in den!

    Fin film!
    //M

    SvaraRadera
  2. Att låta livet leva genom dig - vilken fantastisk upplevelse. Som alltid är möjlig. Tror du inte det?

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item