charlottecronquist

Veckans tantratips 33 : Låt en man släppa taget



Det är härligt att möta en man som är i en mottagande energi, som släpper taget, som "surrender" till dig. Ett sätt att locka fram det hos mannen är att stimulera honom och låta honom bara ta emot.
I det här klippet berättar jag mer om hur underbart det kan vara att se en man få orgasmer, som liknar de helkroppsorgasmer som kvinnor kan få.




Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

tantratips 2784309290189634204

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Oh ja! Att få leda en man in i det utlämnade. Att ta för mig av honom i den energin. Att varsamt, men bestämt, möta honom i det är fantastiskt. Och spiller över på min förmåga att artikulera vad jag vill även utanför älskogen. Och att få överlämna sig och bara ta emot... utan tanke på att svara upp. Utan bara möta det som han vill ge mig, vill ha av mig... så befriande.

    SvaraRadera
  2. Som sagt, finns mycket för mig att lära och utforska i detta, that's for sure!

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item