charlottecronquist

Tantratips 38: Dejta dig själv


Det är så lätt att tänka att det krävs en partner för att njuta.
Men det finns bara en person du med säkerhet kommer att leva med i resten av ditt liv. 
Den personen är du.
Därför är det bra att verkligen ta hand om dig själv.
Ett sätt du kan göra det på är att dejta dig själv.
Tänk dig att du ska möta en älskare som du vill ge allt. Skapa bästa möjliga förutsättningar. Förbered dig. Och njut av sällskapet.


I filmen berättar jag mer.

Behöver du hjälp att komma igång?
Möt mig för coaching eller session, via Zoom, eller i mitt mottagningsrum. Coronaanpassat så klart.

Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

tantratips 6614943399481161801

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Jag dejtar mig själv ständigt och jämt, men... sällan gör jag det så fullständigt som du beskriver här. Så medvetet, med en tydlig intention. Det ska jag leka med!

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item