charlottecronquist

Kärlekskrigaren om NYFIKENHET


Sedan jag var en liten flicka har jag varit nyfiken. Jag menar, vad lär man sig om livet om man inte undersöker, ställer frågor, försöker lite ut hur något eller någon funkar?

Nyfikenheten har tagit mig långt, den har fört mig till miljöer jag inte fått tillträde till, utan den. (Om du bara visste hur många dörrar som öppnas, när man kommer som reporter från en stor tidning).

För mig är nyfikenhet något vackert. Självklart kan det gå för långt, då nyfikenhet förvandlas till elakt skvaller. Men dit vill jag inte få.

Se filmen och reflektera över vart nyfikenheten för dig... och dela gärna dina tankar med mig! 


Du kanske är nyfiken på tantra? Eftersom det är jul om några dagar, så får du min onlinekurs Lekfull tantra för 400 kr (normalt 500 kr), när du köper den i min webbshop. Ange koden NYFIKENHET när du checkar ut, så får du automatiskt rabatten!  




Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Vad är det här?

Kärlekskrigaren Charlotte Cronquist gör en rad filmer om ord och begrepp som betyder mycket för henne - och som kan vara till hjälp för dig, när du vill få in mer kärlek, lust och glädje i ditt liv.

Dela gärna klippet, tala om det, låt oss sprida glädje tillsammans!

Related

livet 6296167145686030548

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item