charlottecronquist

Veckans tantratips 51: Använd kokosolja


 Jag bara älskar att använda kokosolja på min kropp. Och hemma hos oss går det åt mycket kokosolja. Det är verkligen så härligt att smeka kroppen med kokosolja. Så lätt att skaffa också... bara gå in i närmaste livsmedelsbutik, så hittar du kokosolja.

Det är mitt enkla tantratips den här veckan. Tillåt dig att stressa ner och njuta en stund istället. Välj gärna en ekologisk kokosolja, utan smak (speciellt om du varken gillar smaken eller doften av kokosolja). 

Kokosolja är i fast form upp till 25 graders värme. Men det smälter av värmen från din hud. Om du vill massera någon med kokosolja, värm den gärna till kroppstemperatur. Det är hur underbart som helst att få lagom varm kokosolja droppad på kroppen.

Om du vill ha massor av tantratips i en mer organiserad form, rekommenderar jag dig att köpa min bok Lekfull tantra - din väg till att njuta av livet. Du får den för 285 kr inkl frakt när du swishar till 1234 76 22 09.... nej förresten... swisha 250 kr om du vill... för att vi närmar oss jul. Ange din adress så att jag kan skicka boken till dig. Och du får en liten personlig hälsning när du beställer direkt från mig. Här kan du läsa mer om boken.



Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

tantratips 5087527274517159103

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item