charlottecronquist

85. Sanna Björkebaum och Ola Eriksson skapar "Deepening program" #charlottepodden

 


Det är inte varje dag det bubblar i mig, när jag hör talas om en ny utbildning.

Nu har det hänt!

Jag tror så mycket på kroppsterapiutbildningen Deepening program, som leds av Sanna Björkebaum och Ola Eriksson, att jag bjöd in dem till #charlottepodden.



Sanna Björkebaum är en kvinna med visioner. Men inte bara det. Hon förverkligar dem också. En dag fick hon en vision om en tantrafestival i Stockholm och lite senare förverkligades den. Nu återkommer Stockholm tantrafestival två gånger om året, med över 500 deltagare.

För något år sedan bjöd hon in Ola Eriksson som workshopledare till festivalen - och något hände.

Sanna hade jobbat mycket med kvinnor och i kvinnorgrupper. Ola hade jobbat mycket med män och i mansgrupper. De såg att de skulle kunna skapa något tillsammans, där människor kan läka inifrån och ut.

På relativt kort tid har de gått från tanke till handling. Nu har de öppnat dörrarna till första omgången av deepening program, ett mer än årslångt program i tio moduler som startar i mars 2023 och avslutas i juni 2024.

När jag hörde talas om det blev jag eld och lågor. Jag älskar att de satsar på något som fördjupar, som pågår över tid, i en tid som präglas så mycket av snabbhet och quick-fixar. De går åt andra hållet. Åt att samla en grupp som följs åt under lång tid, med många möjligheter till reflektion, nya insikter och i förlängningen till självförverkligande.

Så jag bjöd in Sanna och Ola till charlottepodden. Och det visade sig att vi hade mer gemensamt än jag visste innan. Det känns som att jag vill berätta om den här möjligheten för hela världen - så entusiastisk är jag!

Möt dem i ett samtal där de talar om programmet och vad de vill med det. Och blir du det minsta nyfiken, kolla in hemsidan som berättar så mycket mer om programmet.


Här kan du läsa det mesta om Deepening program.


charlottepodden · 85. Sanna Björkebaum och Ola Eriksson skapar "Deepening program"

JAG VILL HJÄLPA DIG! 

Charlottepodden är ett av mina bidrag till en mer kärleksfull värld. Kärleken startar inne i oss själva och därför vill jag med, med den här podden bidra till att du känner större kärlek och självacceptans... för den som älskar sig själv, har också lättare att känna kärlek till andra och till annat.

Därför innehåller #charlottepodden intervjuavsnitt och reflektionsavsnitt, för det mesta på svenska, men ibland på engelska.

I intervjuavsnitten möter du personer som inspirerar mig och vi för samtal som jag hoppas ska inspirera dig till mer kärlek.

Reflektionsavsnitten fokuserar på hur du kan ta makten i ditt liv, och utgår från min bok "100% Charlotte - ta ditt inre ledarskap". Du får lyssna till olika kapitel i boken och höra mina tankar kring det - som inspiration till ditt eget växande. Och ibland blir det något helt annat - som detta avsnitt!

DU KAN HJÄLPA MIG! 

Lyssnare hittar poddar genom att rekommendera dem till andra. Jag blir oerhört tacksam om du gör det.

Skriv en recension av podden i din podcastapp. (Eller nöj dig med att ge den en massa stjärnor).

Dela avsnitt med andra, rekommendera podden , tagga ordet #charlottepodden, så kan fler hitta den.

Jag driver #charlottepodden helt på min fritid. När du har lust att stödja mitt arbete, swisha gärna en slant till 0703224242 och skriv ”till charlottepodden” så vet jag vad det gäller. Tack för att du har läst ända hit.

Världen behöver mer kärlek. Jag gör mitt och du gör vad du kan! Tillsammans kan vi skapa magi.

Charlotte Cronquist är kärlekskrigare

Love is the answer

Related

charlottepodden 1271124045713603681

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item