charlottecronquist

44. Vem är det som styr ditt liv? Du eller din inre domare? #charlottepodden



Hur ofta är du med om att du har tankar som dömer dig, som säger att du inte kommer att lyckas, att du är värdelös att du inte törs?
Jag kan trösta dig med att den sortens tankar är vanliga.
Och glädjande nog är det inte ens dina tankar. Det är din inre domare, eller inre kritiker, som håller på att tjata i ditt öra.
Så tro mig när jag säger: Tro inte på dina tankar...

När jag möter klienter dröjer det sällan länge innan den inre kritikern eller inre domaren börjar prata i klientens ställe. Klienten berättar om sina tankar, om hur de snurrar runt i huvudet, till synes ostoppbara.
Men det går att lära sig hantera den inre domaren - även om det kräver lite träning.

I det här avsnittet av charlottepodden reflekterar jag kring den inre domaren och läser ett kapitel ur boken "100% Charlotte - ta ditt inre ledarskap".  Jag hoppas det får dig att reflektera över hur makten inom dig är fördelad. Är det domaren som bestämmer - eller är det du?

Om du får impulsen till att coachas av mig, genom att lyssna på det här avsnittet - kom i håg att du som är ny klient hos mig, får första coachtimmen för halva priset, endast 500 kr när du betalar med swish (1234 76 22 09). Här kan du läsa mer om coaching. 





Jag vill hjälpa dig!

Charlottepodden är ett av mina bidrag till en mer kärleksfull värld. Kärleken startar inne i oss själva och därför vill jag med, med den här podden bidra till att du känner större kärlek och självacceptans... för den som älskar sig själv, har också lättare att känna kärlek till andra och till annat.

Du kan hjälpa mig!

Lyssnare hittar poddar genom att rekommendera dem till andra. Jag blir oerhört tacksam om du gör det. Skriv en recension av podden i din podcastapp. (Eller nöj dig med att ge den en massa stjärnor).

Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

charlottepodden 5476836088982064786

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item